Tipus d'imatges c3
Sintesi Adictiva : Un sistema de color additiu implica que s'emeti llum directament d'una font d'il·luminació d'algun tipus. El procés de reproducció additiva normalment utilitza llum de color vermell, verd i blau per produir la resta de colors. Combinant un d'aquests colors primaris amb un altre de proporcions iguals produeix els colors additius secundaris: cian, magenta i groc. Combinant els tres colors primaris de llum amb les mateixes intensitats, es produeix el blanc. Variant la intensitat de cada llum de color finalment deixa veure l'espectre complet d'aquestes tres llums.
Les televisons i els monitors d'ordinador són les aplicacions pràctiques més comunes de la síntesi
Exemple:
La liniatura: És el nombre de punts de trama que hi ha per uncitat de medida linial.
És mesura així:
-Linies per polsadas (L/P)
-Linies per centímetres (L/Cm)
Amb suport digital és treballa amb pixels, es similar a la trama pero digital , Es mesura així:
-PPP ( pixels per pulgada )
-PPC ( Pixels per centimetre)
To continu : El canvi de colors és van degradant a mesura que canvia el color per exemple per canviar de blanc a negre , tens que pasar per uns tons de grisos.
To discontinu : El canvi de color és drastic i no té trama.
Sintesi Adictiva : Un sistema de color additiu implica que s'emeti llum directament d'una font d'il·luminació d'algun tipus. El procés de reproducció additiva normalment utilitza llum de color vermell, verd i blau per produir la resta de colors. Combinant un d'aquests colors primaris amb un altre de proporcions iguals produeix els colors additius secundaris: cian, magenta i groc. Combinant els tres colors primaris de llum amb les mateixes intensitats, es produeix el blanc. Variant la intensitat de cada llum de color finalment deixa veure l'espectre complet d'aquestes tres llums.
Les televisons i els monitors d'ordinador són les aplicacions pràctiques més comunes de la síntesi
Exemple:
Sintesis Substractiva: La síntesi sostractiva explica la teoria de la mescla de pintures, tints, tintes i colorants naturals per crear colors que absorbeixen certes longituds d'ona i en reflecteixen d'altres. El color que sembla que té un determinat objecte depèn de quines parts de l'espectre electromagnètic són reflectides per aquest, o dit a la inversa, quines parts de l'espectre no són absorbides.
Tot el que no és color additiu és color sostractiu. No es coneixen altres sistemes de mescles de colors, excepte el sistema imperfecte resultant de mesclar pigments reals. encara que això es considera massa confús avui dia.
Considerem una poma "vermella". Quan es veu sota una llum blanca, sembla vermella. Però això no significa que emeti llum vermella, que seria el caso d'una síntesi additiva. Si ho fes, seríem capaços de veure-la a les fosques. En lloc d'això, absorbeix algunes de les longituds d'ona que componen la llum blanca, reflectint solament aquelles que l'humà veu com vermelles. Els humans veuen la poma vermella a causa del funcionament particular de l'ull i a la interpretació que fa el cervell de la informació que li arriba de l'ull.
Es necessiten tres coses per veure un color: una font de llum, una mostra i un detector (que pot ser un ull).
Resum: La Barreja dels color primaris CMYK dona el color negre.
La trama: És la descomposició de la imatge en punts que,amb difernts mides simulan,els diversos grissos o tons.
Més informacio en : http://alfoaz.blogspot.com/2009/03/la-trama.htmlLa liniatura: És el nombre de punts de trama que hi ha per uncitat de medida linial.
És mesura així:
-Linies per polsadas (L/P)
-Linies per centímetres (L/Cm)
Amb suport digital és treballa amb pixels, es similar a la trama pero digital , Es mesura així:
-PPP ( pixels per pulgada )
-PPC ( Pixels per centimetre)
To continu : El canvi de colors és van degradant a mesura que canvia el color per exemple per canviar de blanc a negre , tens que pasar per uns tons de grisos.
To discontinu : El canvi de color és drastic i no té trama.
Comentarios
Publicar un comentario